Followers

Friday, June 8, 2012

BUAT CINTAKU

Di Camron Highlands. Semuanya comel-comel lagi. =)

Tidak perlupun sebenarnya kita nak mencari cinta kepada mereka yang bukan pada masanya lagi untuk kita cintai dengan halal. Kerana sekitar kita sahaja sudah ada orang yang ikhlas mecintai kita, tanpa syarat

Saat kita membuka mata, kita akan lihat ibu kita.
Maka dia adalah cinta pandang pertama yang sepatutnya bagi kita.
Cinta awal hingga akhir hayat.

Dia, adalah ibu saya, Rusnah Abu Samah.

Dalam hidup saya juga, saya mempunyai 3 orang gadis yang menjadi cinta saya, menghiasi hidup saya. Mereka adalah adik beradik perempuan saya.

Sebenarnya ada lagi 2 orang. Tetapi hati mereka sudah dicuri oleh lelaki yang halal bagi mereka. Semoga Allah SWT memberkati mereka.

 Saya mempunyai 7 orang hero yang juga menghiasi hidup saya. Mereka semua adalah pemuda-pemuda harapan Islam, semuanya orang yang hebat-hebat. Mereka adalah adik beradik lelaki saya.

Dan pastinya, siapa mereka semua tanpa seorang yang bernama ayah.

Terima kasih abuya. 

Dia, yang sungguh awesome. Awesome, walau bagaimanapun si dia.
Abuya ketika muda.

Dari kalangan 3 orang gadis yang menjadi cinta saya, ada seorang yang terlalu istimewa.

Jika sekarang saya belum lagi bernikah, maka dia adalah kekasih utama saya selepas ibu dan ayah saya.

Saya harap cinta saya akan kekal walaupun saya sudah bernikah nanti. Miskipun dia akan lupakan saya kerana dia ada tanggung jawab yang lebih besar nanti.

Sungguh menyayanginya.

Doakan dia semoga cemerlang dalam SPM.

Gambar cinta kami berdua. HAHA! Ummu Jannah Muhammad.
Sebenarnya tiada siapapun dapat membaca hati anda, kecuali Allah SWT.

Hanya Dia yang tahu mengenai hati manusia. Maha Suci Allah.

Saya boleh meluahkan cinta saya, tetapi belum tentu mereka yang baca cinta saya dapat memahami cinta saya yang sebanar.

Saya cinta kepada keluarga saya sangat-sangat. Tetapi mereka juga harus faham, saya juga ada wanita yang saya cintai. Yang saya mahu nikahi. Mahu cintainya secara halal.

Ini hanya sedikit luahan. Semoga anda semua mendoakan saya. 

-alirani.muhammad-
@MSalmanAFM

0 pandangan cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © NOTA CINTA Design by Muhammad Salman al Farisi | Blogger Theme by Al Irani Muhammad | Powered by Blogger