Followers

Wednesday, March 30, 2011

Gambar: SEMANGAT BARU MESIR


Alhamdulillah, saya selamat sampai semula ke Mesir setelah terpaksa pulang dek kerana evakuasi yang dilaksanakan oleh kerajaan Malaysia.

Saya ingin membina semua semangat saya untuk kembali menulis. Terus saya pamirkan 1 gambar di Mesir. Gambar ini diambil setelah pulang dari Perjumpaan Pemuda Azhar di Madinatul Buuth.

Ia mengambarkan masih ada semangat merah ketika rakyat Mesir sejak dari zaman Firaun sehinggalah zaman Honsi Mubarak terduduk kaku kelabu mindanya ibarat diketuk pahat, disuruh mundur dia mundur. Merah itulah semangat sang pemuda.

Adakah anda pemuda? Ya, saya pemuda. ^_^

0 pandangan cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © NOTA CINTA Design by Muhammad Salman al Farisi | Blogger Theme by Al Irani Muhammad | Powered by Blogger